Respons fra annonsørene: Elkjøp

Respons fra annonsørene: Elkjøp

- Det er et positivt tiltak med en framtidsrettet effekt, Sier Pål Asphaug, varehussjef ved Elkjøp, om magasinet. De er en av flere annonsører som valgte å annonsere med en tekstannonse produsert av Mye i media.

Asphaug forteller at de fikk oppmerksomheten de ønsket rundt deres satsing på moderne kvalitetskjøkken.

- Vi fikk den blesten vi ønsket oss. Flere kunder har spurt om kjøkkenene vi annonserte for, sier Asphaug. Han mener det definitivt er rom for noe nytt i Rana, og legger til at han synes SHOPPINGMOIRANA er et bra tiltak for handelsstanden.

 

 

Dette innlegget er en del av en bloggserie hvor vi i Mye i media har intervjuet noen av annonsørene i magasinet SHOPPINGMOIRANA.

 

468 ad

Submit a Comment

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Du kan bruke disse HTML-kodene og -egenskapene: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>