Respons fra annonsørene: Kitch’n

Respons fra annonsørene: Kitch’n

– Vi har fått mange gode tilbakemeldinger på annonsen. Det var til og med noen som sa det var den kuleste i hele SHOPPINGMOIRANA, forteller Vibeke Mikkelsen, som er daglig leder ved Kitch’n Mo i Rana.

Kitch’n valgte å gå for en profilerende annonse, da varesortimentet og tilbudene forandres hver uke.

– Varereklame er ikke noe for oss, men med en profilerende annonse får en jo vise ansikt utad og dele informasjon om beliggenhet.

 

   kitchdon

Mikkelsen forteller at de delte magasinet ut til alle som handlet på Kitch’n i juletida, og at de enda har noen blader ved disken.

– Jeg kjenner kundene mine, og sørger for å legge magasinet i posen til de som kommer langveisfra, avslutter hun

 

Dette innlegget er en del av en bloggserie hvor vi i Mye i media har intervjuet noen av annonsørene i magasinet SHOPPINGMOIRANA.

 

468 ad

Submit a Comment

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Du kan bruke disse HTML-kodene og -egenskapene: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>