Respons fra annonsørene: Urmaker Monsen

Respons fra annonsørene: Urmaker Monsen

– Mange la merke til annonsen vår. Flere kom innom og spurte om produktene vi hadde annonsert, forteller daglig leder Øyvind Sivertsen. Han mener annonseringen medfører til positiv omtale.

– Reklameeffekten er gjentagende og langsiktig. Dette er jo også reklame for byen i seg selv, da de som ikke kommer fra Mo kan få innblikk i hva som finnes i Rana, sier Sivertsen. Han deler ut magasinene ved salg, og har i tillegg en stabel ved disken.

Monsen10

 

– Det er likevel viktig å huske på at magasinet ikke må bli for omfattende. Mitt forslag er at det lages to i stedet for bare et, sier Sivertsen, som mener at det ikke må bli for mange forskjellige annonser på trykk i samme magasin.

– Noen av merkene en har å tilby er veldig opptatte av hvordan de profilerer seg, noe som kan føre til problemer når det er fritt fram for hvem som kan annonsere i bladet, forklarer Sivertsen. Han legger til at hvis det blir for mange sider vil de siste annonsene få mindre oppmerksomhet enn de første.

 

Dette innlegget er en del av en bloggserie hvor vi i Mye i media har intervjuet noen av annonsørene i magasinet SHOPPINGMOIRANA.

468 ad

Submit a Comment

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Du kan bruke disse HTML-kodene og -egenskapene: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>