Respons fra annonsørene: Zikk Zaks

Respons fra annonsørene: Zikk Zaks

– Det er mye snakk om annonsen og kunder refererer ofte til den, sier nestleder ved Zikk Zaks, Siv Tone Valrygg. Hun forteller at de stadig annonserer i flere kanaler, og ser viktigheten av god markedsføring.

- Mennesker er nysgjerrige av natur. Det er derfor viktig å uttale seg og være åpen om hvem man er som virksomhet, forteller hun.

Magasinene ligger på bordet sammen med andre brosjyrer. Der kan kunder vente på frisørtimen sin med en kopp kaffe og lesestoff.
– Vi delte ut magasinet til kunder da bladet kom ut. Det er litt storbyfenomen over det, og kundene tar gjerne med seg magasinene når de drar, sier Valrygg.

    

Siv Tone Valrygg mener magasinet SHOPPINGMOIRANA er et positivt tiltak for en mer samlet handelsstand i Rana.
– Det samler oss alle til en større enhet. Det burde absolutt bli utgitt regelmessig, avslutter hun.

 

Dette innlegget er en del av en bloggserie hvor vi i Mye i media har intervjuet noen av annonsørene i magasinet SHOPPINGMOIRANA. 

468 ad

Submit a Comment

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Du kan bruke disse HTML-kodene og -egenskapene: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>